Wymagania: Asystentem rodziny może być osoba, która spełnia warunki określone w art.12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2011r. Nr 149, poz.887 z późn. zm.), w szczególności posiada:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust.3 cyt. ustawy i udokumentuje co najmniej roczny staż z dziećmi lub rodziną,
- nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona,
- wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego,
- nie był/a skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Asystent rodziny jest obowiązany do systematycznego podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniu oraz samokształceniu.
Wymagania pożądane:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: wsparcie rodziny w systemie pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, prawa pracy, przepisów o ochronie danych osobowych,
- obsługa komputera,
- łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- odpowiedzialność,
- asertywność,
- rzetelność, systematyczność,
- komunikatywność i otwartość
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- C.V,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i pożądany staż,
- kopie dokumentów potwierdzających tożsamość,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
- oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został mu nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
- oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Wojcieszowie zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o ochronie danych osobowych /tekst jednolity Dz.U. z 2002r Nr 101,poz.926 z późn. zmianami/.”
-
Dodatkowe informacje: Dokumenty należy składać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Wojcieszowie, ul. B. Chrobrego 105, 59-550 Wojcieszów, do dnia 20.01.2015 r. do godziny 15.00, w zamkniętej kopercie lub pocztą /decyduje data dostarczenia – wpływu przesyłki pocztowej/ z dopiskiem „Nabór na stanowisko asystenta rodziny”.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
MOPS w Wojcieszowie zastrzega sobie prawo rozpatrywania wyłącznie aplikacji zawierających wymagane dokumenty i spełniające wymogi konieczne i pożądane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 75 75 11 866
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej MOPS-u Wojcieszów.
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy.